Memento Mori

Моята снимка
Няма дъжд да вали, няма никога слънце да стопли ръцете, няма птици дори да рисуват във полет цветя. Но две жадни очи все ще гледат нагоре в небето със едничката вяра - да зърнат в безкрая дъга.

октомври 02, 2010

След теб

Събудих се от нежната прегръдка -
до мен бе легнал спомена за нас.
Бе малко тъжен, но не тръгна.
Дойде навсякъде, където бях и аз.

Не искам и не мога да го гоня,
красиво беше, можеше да продължи.
Ще продължавам всяка вечер да се моля
за теб, за твойте хубави мечти.

И някой ден неволно щом те срещна
ще се усмихна и ще ти благодаря,
че имах толкова любов насреща,
че имах най-страхотната жена.

10 коментара:

Violka-Antevasin каза...

Радвам се, че не съм спряла да следя блога ти, ето че най-неочаквано ти се появи отново след толкова време мълчание :) Много красиво, като повечето стихове тук. Не обичам да предполагам, за това ще питам:
Ти ли си автора?

Damian Noir каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
Violka-Antevasin каза...

:)

Ивайло Василев каза...

Сега се усетих, че съм коментирал от другия си профил, дано не съм объркал никой :)

Violka-Antevasin каза...

не си :) няма проблем!

Ивайло Василев каза...

Е, аз така или иначе нямам много фенове, които да се объркат :D

Violka-Antevasin каза...

:) Ами сори, имаш мен! Честно казано дори не съм и подозирала, че ще имам отговор.
Думи с теб.
На година един стих... :)

Ивайло Василев каза...

Всъщност имам една малка тайна - аз съм дух, който се връща от отвъдното веднъж в годината, пуска два поста и пак си заминава!

Violka-Antevasin каза...

:) хубаво е че си дух, жалко че си заминаваш ;)

Ивайло Василев каза...

Имам да пускам още един пост за тая година :D