Memento Mori

Моята снимка
Няма дъжд да вали, няма никога слънце да стопли ръцете, няма птици дори да рисуват във полет цветя. Но две жадни очи все ще гледат нагоре в небето със едничката вяра - да зърнат в безкрая дъга.

август 14, 2007

Накарай ме


Убивай ме със своето присъствие
и съживявай ме с лекуваща ръка.
Ранявай ме със своето отсъствие
и нека път към теб е моят път сега.
-
Рисувай ме без цвят върху стената,
изтривай ме със болка след това.
Плачи, както не плачат и децата,
че си изцапала най-чистата стена.
-
Описвай ме със думи без значение
и дай им смисъл собствен след това.
Живота ми превръщай в откровение.
Измисляй ми безумни имена.
-
Оставяй ме без дъх край себе си,
накарай ме да вярвам в чудеса.
Да свързвам всичко бляскаво с лицето ти,
да шепна името ти през нощта.

Няма коментари: